zaterdag 10 november 2012

Bij Oma Dee - Wedstrijd rood-wit-blauw

16 november bestaat Bij Oma Dee alweer 1 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden!

Zaterdag 17 november wordt een feestelijke dag met een hapje en een drankje en bovendien kan je de hele dag door aanschuiven voor een miniworkshop. Je kan een boekenlegger maken of een mini cupcake van vilt. Een miniworkshop kost € 1,50 en je hoeft je hiervoor niet op te geven. De opbrengst van de miniworkshops gaat naar het KWF Kanker Bestrijding.
En je krijgt op deze feestdag maar liefst 10% korting op de hobbymaterialen!

Verder valt er ook nog wat te winnen. Als Bij Oma Dee geopend is hangt de rood-wit-blauwe vlag buiten vrolijk te wapperen. Het thema van de wedstrijd is dan ook rood-wit-blauw. Dus trek open die kasten en lades, zoek de mooiste rood-wit-blauwe spulletjes bij elkaar en ga aan de slag. Je kan je kaart tot uiterlijk vrijdag 23 november linken (onderaan dit bericht) of opsturen naar de winkel. Alle opgestuurde kaarten gaan na afloop van de wedstrijd in een pakketje naar Post voor Kanjers (www.postvoorkanjers.nl). Zaterdag 24 november wordt de winnares bekend gemaakt en zij krijgt het schattige stempeltje “What a Cracker!” van Strawberry Kisses thuisgestuurd.



We rekenen natuurlijk op heel veel inzendingen! Als voorproefje hebben Cornelie, Sandra, Inge en ik al een voorbeeld gemaakt met een pakketje spulletjes uit de winkel (met onder andere het papier Eline's Scandinavian Winter, Papermania mini buttons, Whiff of Joy pearl brads en Bazzill cardstock). 

Kaart van Inge


Kaart Cornelie

Kaart Sandra

Kaart Miranda

Veel succes!!!

10 opmerkingen:

  1. Eerste blogbericht met DT is een feit. Met een challenge eraan gekoppeld, hoe leuk!!
    Ziet er tip top uit, en ik kijk al uit naar de andere posten!
    Hoop op veel deelnemers!!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid op de vroege ochtend =), ik hoop dat iedereen geïnspireerd raakt en lekker meedoet. Je ingezonden kaartje krijgt in ieder geval een goed tehuis bij een Kanjer dus meedoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat leuk, een Challenge met mijn favoriete kleuren! Tof dat je een blog hebt Miranda, gefeliciteerd met het een-jarige bestaan en een gezellige en drukke dag op de 17de!!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten, meiden, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je winkel, Miranda. Leuk deze wedstrijd, ik heb mijn kaart net gelinkt. Fijne dag, de 17de.
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke challenge en wat een mooie voorbeelden van het DT!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig hoor, alweer een jaar!
    ik doe graag mee met de challenge en hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan,het linken en zo.
    Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke wedstrijd, mijn kaartje gaat zo meteen op de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda,
    Gefeliciteerd met je 1e jubileum!
    Leuke wedstrijd...ik heb mijn kaartje nog net op de valreep geplaatst :-)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen