maandag 24 december 2012

Fancy Pants!

Goedemorgen!!

Omdat het morgen kerst is, hier nog een kerstkaartje met het mooie papier van Fancy Pants "Blissfull Blizzard". Geweldig papier om mee te werken, heerlijk om te combineren!


De basis is cardstock van Bazzill, erg mooi van kleur erbij. 
Deze keer heb ik een plaatje gebruikt, deze kwam ik tegen op Pinterest. Die heb ik deels ingekleurd, maar het jasje is gepaperpieced, en het mutsje ook. Neus met pearlmaker gemaakt, en bontrandjes, strik en hartjes met glitter, van alles wat!



De knoop weer gestempeld. Die houden we erin!
Materialen natuurlijk bij Bij Oma Dee te verkrijgen. De winkel is momenteel vanwege feestdagen gesloten, maar de web winkel gaat gewoon verder!!
Hebben jullie de nieuw look al gezien van de web winkel? Ik zou zeker even gaan kijken!

Ook hebben jullie nog de tijd om mee te doen aan de challenge!

Wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen!!

Groetjes Cornelie

1 opmerking: