donderdag 13 december 2012

Workshop cupcakes van vilt

Vandaag weer een workshop door mij gegeven. Het duurde even voor we konden beginnen, want de dames hadden eerst nog van alles te bespreken, maar daarna ging iedereen toch hard aan de slag. Patroontje uitknippen, vilt uitzoeken en dan.....moest iedereen zich even concentreren, want ja "die festonsteek ken ik nog wel van vroeger, maar hoe ging ie ook alweer?". Dat duurde gelukkig niet lang, dus toen iedereen de steek weer onder de knie had, werd er weer gezellig gekletst en gelachen onder het genot van een echt cupcakeje. En wat zijn ze weer leuk geworden! Kijk maar.


Na afloop ging iedereen naar huis met extra materiaal om zelf nog een cupcake te maken. Wel graag een fotootje dames als die tweede klaar is.

Ik heb het weer enorm naar mijn zin gehad vanochtend!

Groetjes,
Miranda

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook weer genoten Miranda! Zo'n gezellig clubje meiden en overheerlijke "echte" cupcakes!

    San xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww dat ziet er heel gezellig uit leuk hoor.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen