donderdag 24 januari 2013

Uitdaging Ronde Kaart

Goedemorgen, vandaag weer een nieuwe Uitdaging. Deze keer mochten we aan de slag met de uitdaging van Sandra, Maak een Ronde Kaart. Hieronder de uitgewerkte voorbeelden van het DT
-Kaart Cornelie-
Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van papier van Bo Bunny.  Een embossingfolder gebruikt voor een leuk reliëf. Banners zijn die-namics van My Favorite Things Stamps zo ook de rand van vilt, en de tag. Ik heb een pocket gemaakt zodat de tag er in past.
-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is gemaakt met het prachtige Docrafts Papermania Vintage Notes. Het papier heeft 'n linnen structuur zó mooi! De roze button komt uit 'n héle grote zak met allemaal verschillende soorten knopen in alle soorten en maten en pasteltinten ook van Docrafts Papermania Capsule Collection. Past allemaal zo mooi bij elkaar. Verder heb ik de MFT Die-namics Rustic Hearts, en de Leaf Filled Flourish gebruikt. 
-Kaart Inge-
En mijn ronde kaart is gemaakt met behulp van de Circle STAX 1 en 2 , en Pure Innocence Freckles in combinatie met het Bo Bunny Valentijns designpapier. De aluminium label komt uit de collectie van Bij Oma Dee. De swirl is de Leaf Filled Flourish Die-namics Verder heb ik nog brads gebruikt en de Fishtail Flags STAX Die-namics
We hopen jullie weer geïnspireerd te hebben om ook eens een ronde kaart te maken, echt het geeft ontzettend leuke resultaten en het is weer eens wat anders. 
Een hele fijne dag allemaal!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten meiden. Echt super inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten meiden. Echt super inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke uitdaging. Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd hoor. Drie verschillende stijlen, maar ik zou niet kunnen kiezen, want ik vind ze alle drie super. Ik heb nog nooit een ronde kaart gemaakt, maar dit brengt me wel op het idee. Missie geslaagd ha,ha. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten,daar moet je toch wel van op iedeeën komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel erg leuk uit allemaal. Blijft altijd wat lastig zo'n ronde kaart vind ikzelf,maar dit zijn mooie voorbeelden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten! Ik heb gelijk een idee gekregen, maar daarvoor wacht ik nog wel even op de stempel van MFT die ik gister bij jullie besteld heb :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaarten
    ben ook aan de gang gegaan om te kijken hoe ik heb vond moet zeggen dat ik het best wel leuk vond om te doen het blijft wel lastig heb veel zitten puzzelen maar hij is leuk geworden al zeg ik zelf hihi bedankt voor de uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even opnieuw er ging iets fout! Mooie ronde kaartjes dames, leuk!! Ik krijg ook zin om weer eens een rond kaartje te maken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een geweldige kaarten! Zo verschillend, maar allemaal heel erg mooi!
    Leuk om naar te kijken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt zeg!
    Leuk om er weer mee aan de slag te gaan!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kan alleen nergens je kaart invoeren?! als je mee wilt doen... Of ben ik blond en zie ik iets over het hoofd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke, ik heb je even een mailtje gestuurd met "uitleg".

      Groetjes,
      Miranda

      Verwijderen
  12. Gave kaartjes allemaal! Inspiratie genoeg hier ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tot wanneer gaat deze challenge en waar kan je je kaart invoeren?

    BeantwoordenVerwijderen