donderdag 7 februari 2013

Bij Oma Dee, Schets #3

Goedemorgen! Vandaag de derde schets uitdaging op het blog van Bij Oma Dee, een schets van Sandra! Doe gezellig mee en wie weet win jij aan het eind van de maand wel een leuk prijzenpakketje. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast meedoen als bij de voorgaande schetsen want wat een geweldige kaarten hebben we gezien! Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. (Let op het moet wel duidelijk te zien zijn dat je deze schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hier neer met behulp van Mr Linky en that's it...Heel veel plezier en succes! Je kunt je kaart linken tot en met 28 Februari.

Hieronder volgen kaarten van het DT ter inspiratie:
                                                                       -Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met het prachtige designpapier van Bildmalarna. De basis is gemaakt van Bazzill wit cardstock op een formaat van 5 x 6 inch en daarop heb ik de schets gemaakt. De diverse teksten komen van MFT LJD Gift Card Greetings II. De papieren bloem is gemaakt van de Large Hybrid Heirloom Die-namics tesamen met de Large Leaf Filled Flower Die-namics. Onder de bloem heb ik een strik gemaakt met American Crafts Jute Spool Caramel. De kleine charm (koekpotje) welke aan de swirl hangt is ook van Bildmalarna, schattig!
-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is ook gemaakt met het mooie Bildmalarna papier, het schattige stempeltje Bildmalarna's Mimosa Valentine heb ik deze keer niet gestempeld met zwart maar met Memento Rich Cocoa, en ingekleurd met de Derwent kleurpotloden. De charm 'n lief vogelhuisje is ook van Bildmalarna.
-kaart Cornelie-
Cardstock is van Bazzill.  Het prachtige papier is ook van Bildmalarna. Kleinste vlindertjes een Die-namics van My Favorite Things. Touw van American Crafts Jute Spool Caramel 

Deze maand hebben we vier Bildmalarna pakketjes gemaakt. De meiden hebben alledrie een pakketje ontvangen en misschien is het vierde pakketje wel voor jou? In het pakketje zit cardstock, Bildmalarna designpapier, jute touw, brads en Bildmalarna bedeltjes.

Doen jullie weer allemaal mee?



21 opmerkingen:

  1. Prachtige sketch en voorbeeldkaarten. Ik ga de sketch weer op mijn blog zetten en als het lukt hier een kaart mee maken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele bruikbare schets! Dus na die prachtige voorbeeldkaarten moet het toch lukken om er een kaart mee te gaan maken! Fijne dag. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt met deze mooie sketch ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten alledrie. Heerlijk zo'n schets om na te maken enne... natuurlijk doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch en wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, ik doe natuurlijk mee!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sketch weer en supervoorbeeldkaarten zijn er gemaakt, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke schets en wat een mooie voorbeelden dames!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke schets weer en ontzettend gave voorbeeldkaartjes!! Ik doe weer mee ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke schets! Mijn eerste bijdrage voor dit blog is een feit! En ik ga zeker vaker mee doen! Erg leuke blog is dit dames!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kwam via via op dit leuke blog. Bedankt voor de zeer bruikbare schets!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via...Kwam ik bij deze schets uitdaging! Wat ontzettend leuk! Ik doe mee!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via Joanne kwam ik op jullie blog terecht en ben gelijk volger geworden!! Super gave sketch en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke sketch, prachtige voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. San wat een leuke sketch dank daarvoor.
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze schets was een fijne inspiratie voor twee geboortekaartjes voor de voorraad. Bedankt voor de leuke schets (en de mooie voorbeelden!) groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik heb me gewaagd aan deze leuke sketch.
    Dank jullie wel voor de uitdaging en jullie hebben hele mooie voorbeelden gemaakt.
    Fijne dag, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke sketch!
    Ik heb 'em met veel plezier gebruikt :-)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vond het weer een super schets om te gebruiken.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke sketch, heb er met plezier een kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoewel de schets mij in eerste instantie een beetje 'vol' leek, ben ik er toch mee aan de slag gegaan. Heb er een vrolijk kaartje mee gemaakt zonder al te veel poespas. Bedankt voor de uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke sketch, heb er een lentekaart mee gemaakt, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen