maandag 4 februari 2013

Uitslag schets uitdaging #2

Hallo allemaal,

Beetje hectische dag vandaag. Vanochtend vroeg met Onno (mijn vriend) vertrokken. We hadden een heel programma voor vandaag. Dat doen we wel vaker, plannen we alles op 1 dag en rijden van hot naar her. De boodschappen had ik ook nog niet gedaan en toen ik daarvan terugkwam, ben ik meteen gaan koken, omdat de kinderen naar voetbaltraining moesten. Vanavond is ons bankstel opgehaald (morgen krijgen we een nieuw bankstel joepie!!!) en nu zit ik in bed dit bericht te schrijven haha. Het werd een vroegertje vanavond, want zonder bank is je huiskamer ineens niet meer gezellig.

En nu heb ik dus eindelijk tijd om de uitslag van de schets uitdaging bekend te maken. Wat hebben we weer veel inzendingen en wat een leuke kaarten hebben we gezien! Geweldig dat jullie allemaal mee hebben gedaan. Maar ja, zoveel kaarten maakt het niet makkelijk om te kiezen en ik ben dan ook blij dat Cornelie, San en Inge me daarbij helpen. Moet zeggen dat we het deze keer aardig met elkaar eens waren, vooral San en Inge want die hadden precies de zelfde top 3!

Maar goed, genoeg gekletst. Dit zijn ze dan, onze favorieten:

Nadine

Anja

 Marjan

De winnares van deze maand stond bij ons allevier in de top 3 en dat is.........ANJA!!! Van harte gefeliciteerd Anja. Je krijgt een mooi plekje in ons "lijstje met schets winnaars 2013" op het blog. En als je even je adresgegevens doormailt naar miranda@bijomadee.nl, dan stuur ik je prijs zo snel mogelijk naar je op.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Deze maand weer toch?

Groetjes,
Miranda

12 opmerkingen:

  1. Natuurlijk deze maand weer!! Ik ben reuze benieuwd naar de nieuwe uitdaging en ga vast mee doen.
    Alle dames gefeliciteerd met de top 3 of prijs!!
    En wat kan het heerlijk zijn om naar bed te 'moeten'. Geniet van je nieuwe bank, morgen!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk een nieuwe bank! Nog heel eventjes geduld hebben :-).

    Wat een mooie kaarten hebben jullie geselecteerd. Leuk hè dat er zoveel inzendingen waren.

    Proficiat dames! En Anja veel plezier met je prijs :-D

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie top 3 en de kaart van Anja is een terechte winnaar! Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelciciteerd Anja! Laat je ook even de url van je blog hier achter dan kan ik je bij de schets winnaars op d blogrol zetten! Dank je wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens leuk, dat ik in de top 3 beland ben! Anja, van harte met je prijs, het is dan ook een bjoetie!
    Als ik tijd heb, die ik weer mee, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahha zie je helemaal zitten Miranda, maar prachtige kaarten hebben jullie uitgezocht en Anja van harte gefeliciteerd hij is super.
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, top 3 dames, wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, het zijn dan ook supermooie kaarten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf, in de top 3, super leuk! De andere kaarten zijn ook erg mooi. Ik vind Anja de terechte winnares! Op naar de volgende challenge, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie top 3, gefeliciteerd dames.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooppssshhh dit had ik even gemist wat gaaf zeg en samen in de top 3 met niemand minder dan Nadine en Marjan wat leuk zeg. Heel erg bedankt voor het stemmen op mijn kaartje voel me zeer vereerd en ja volgende keer probeer ik weer mee te doen hoor, leuk leuk...........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes in de top 3! Gefeliciteerd meiden ;o))

    BeantwoordenVerwijderen