donderdag 7 maart 2013

Bij Oma Dee, Schets #4



Goedemorgen! Vandaag de vierde schets uitdaging op het blog van Bij Oma Dee, een schets van Inge. Doe gezellig mee en wie weet win jij aan het eind van de maand wel een leuk prijzenpakketje. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast meedoen als bij de voorgaande schetsen want wat een geweldige kaarten hebben we gezien! Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. (Let op het moet wel duidelijk te zien zijn dat je deze schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hier neer met behulp van Mr Linky en that's it...Heel veel plezier en succes! Je kunt je kaart linken tot en met 31 maart.

Hieronder volgen kaarten van het DT ter inspiratie:
-Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met het leuke designpapier van My Little Yellow Bycicle in combinatie met Pure Innocence Cute-A-Tude. Ik heb haar jurkje gepaperpieced, het papier uit dit blokje is hier uitermate geschikt voor door alle kleine dessins. De basis is gemaakt met Bazzill Card Shoppe Marshmallow. Verder heb ik gebruik gemaakt van de Oval STAX set 1 en 2. De mooie Large Leaf Filled Flourish Die-namics in combinatie met de Plentiful Petals Die-namics.

-kaart Sandra-
Mijn kaart is gemaakt met het prachtige designpapier van Tilda. Stempeltje Bildmalarna Mimosas Little Bird en ingekleurd met de Prismacolor potloden


-kaart Cornelie-
Voor deze kaart heb ik óók gebruik gemaakt van de toffe set van Tilda, zowel papier als die-cuts! Deze staat niet in de web winkel, maar kan je wel bij Miranda bestellen via de mail!
Touw is van American Craft, mooi soepel!
Paar embellishments, en klaar!

Nu vraag je je natuurlijk af wat je deze maand kan winnen. Ook deze maand is dat een pakketje met de spulletjes die Inge, Sandra en Cornelie gaan gebruiken voor de inspiratiekaarten, bestaande uit cardstock, Ladybird Metal Paperclips van Prima Marketing en designpapier uit een gloednieuw blokje van Dovecraft "Back to Basics IV". Vooral meedoen dus!


Wij wachten weer vol spanning op jullie creaties. Succes!

Groetjes,
Miranda, Inge, Sandra en Cornelie






17 opmerkingen:

  1. Leuke bruikbare schets. Ook de voorbeeld kaarten zijn super! We gaan weer ons best doen! Groetjes Ingrid http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaarten en een hele leuke schets.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schets!
    En prachtige voorbeelden!
    Ga mijn raderen eens laten draaien!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie sketch en prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch! En wat een cute vogeltjes die je kan winnen. Zijn die ook te koop bij Oma Dee? En komt Oma Dee ook naar de Knotsgekke Kaartendagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke schets weer! Als ik tijd heb doe ik weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke voorbeelden weer. Ik ben weer van de partij deze keer.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. opnieuw een leuke challenge
    groetjes, Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo
    ben net vandaag volger geworden
    en ik zag jullie Schets uitdaging
    wil graag een kansje wagen en heb hem gemaakt
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    dat geeft wel heel veel inspiratie
    ben er ook mee aan de slag gegaan en heb mijn kaartje net geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een leuke schets om mee te werken! Ik heb mijn kaartje geplaatst!
    Groetjes Joanne
    creatiesvanjoanne.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het altijd zo leuk om een eens een rechthoekige schets tegen te komen.
    En dit is trouwens een hele mooie schets.
    Mijn kaartje heb ik er net bijgeplaatst.
    Leuk om te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb er wel een tijdje over lopen broeden.
    Toen ik het eenmaal had was de schets wel leuk om te doen.
    Op naar de volgende.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was weer een hele uitdaging deze sketch, maar uiteindelijk toch gelukt :)
    Bedankt, ook voor de mooie voorbeelden.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is nog op de valreep maar had vorige week nog lekker even een kaartje gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen