donderdag 11 april 2013

Bij Oma Dee Schets #5

Goedemorgen! Vandaag de vijfde schets uitdaging op het blog van Bij Oma Dee, een schets van Cornelie. Doe gezellig mee en wie weet win jij aan het eind van de maand wel een leuke prijs. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast meedoen als bij de voorgaande schetsen want wat een geweldige kaarten hebben we gezien! Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. (Let op het moet wel duidelijk te zien zijn dat je deze schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hier neer met behulp van Mr Linky en that's it... Heel veel plezier en succes! Je kunt je kaart linken tot en met 30 April.
Hieronder volgen kaarten van het DT ter inspiratie:
-Kaart Cornelie-
Basis van de kaart is kraft, en door een embossingfolder gehaald. Het papier is weer van het mooie Bo Bunny "Prairie Chic". Bloemen gemaakt met die-namics, en zelf brads gemaakt.
Jute is van American Crafts.
-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is gemaakt met twee schattige stempeltjes van Penny Black Party Time, het mooie designpapier van Bo Bunny Prairie Chic, Fishtails Flags STAX Die-namics, ingekleurd met de Prisma Colored Pencils.
-Kaart Inge-
En voor mijn kaart heb ik een basis gemaakt van Bazzill Card Shoppe Marshmallow van 4,25 x 11 Inch gerild en dubbelgevouwen. Het designpapier is van Bo Bunny Prairie Chic. De letters zijn gemaakt met de allernieuwste Bottom Line Alphabet Die-namics en Ribbelkarton. Het hartje heb ik gemaakt met het hartje van de Notched Tag Die-namics en heb ik een laagje Glossy Accents gegeven. En het strikje heb ik gemaakt met Hemp Cord.

Deze maand maak je kans op een geweldig stempelsetje van Gorjuss, The Pretend Friend.

Veel Succes!!!

16 opmerkingen:

  1. De sketch is leuk, de voorbeelden super!
    Miranda, je mag trots zijn op je team!

    Groetjes en veel plezier zaterdag!
    Zie je 20 april (-:
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ben ik ook hoor Judith, heel erg. Die drie meiden zijn onbetaalbaar!

      Tot de 20e!

      Miranda

      Verwijderen
  2. mooie sketch!!! prachtige voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schets en mooie voorbeelden. Ik heb mijn best gedaan er ook iets moois van te maken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super voorbeelden zeg en een mooie sketch!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch! Ik heb er ook wat mee gemaakt en zojuist mijn kaartje geplaatst. Beetje onder een vage naam, er ging wat mis op mijn mobiel... Foutje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De schets van Cornelie is erg leuk! Mooie voorbeelden ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave schets heb je gemaakt Cornelie, en de kaartjes zijn ook allemaal zo mooi.
    Ik ga natuurlijk kijken of ik er ook iets mee kan maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de schets super, ben dol op cirkels. Heb deze kaart dan ook met veel plezier gemaakt, al ging het niet helemaal naar mijn zin, maar goed dat heb je soms! De voorbeelden waren een goede inspiratiebron!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch en mooi voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sketch...vond 'em best wel lastig ;-)
    Maar, dat is natuurlijk ook een uitdaging!
    Mijn kaartje staat erbij!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sketch , heel leuk idee. Ik vond het heel mooi om te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sketch. en de kaart heeft weer een prima bestemming. Vond het leuk om mee te doen.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mocht ik ooit eens in de buurt zijn, kom ik in de winkel kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eindelijk weer eens tijd om mee te doen ;-). Mooie voorbeelden van het DT!
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik doe mee, al ben ik helemaal niet tevreden met mijn creatie...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen