donderdag 9 mei 2013

Schetsuitdaging #6

Goedemorgen! Vandaag de zesde schets uitdaging op het blog van Bij Oma Dee, een schets van Sandra. Doe gezellig mee en wie weet win jij aan het eind van de maand wel een leuke prijs. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast meedoen als bij de voorgaande schetsen want wat een geweldige kaarten hebben we gezien! Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. (Let op het moet wel duidelijk te zien zijn dat je deze schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hier neer met behulp van Mr Linky en that's it... Heel veel plezier en succes! Je kunt je kaart linken tot en met 31 Mei.
Wij hebben alvast wat inspiratie voor jullie, en zijn vast met deze schets een kaart gaan maken!

-Kaart Cornelie-

Basis is van Bazzil Card shoppe heavy weight, in de kleur butter mints.
Paperpad van Fancy Pants "Down by the shore".
Golfjes gemaakt met die-namics van My Favorite Things. Jute van American Craft, en een kleine walvis brad. Deze staan niet in de webwinkel, maar kun je altijd aan Miranda vragen.

-Kaart Sandra-

Basis is cardstock van Bazzil Card shoppe, Paperpad Fancy Pants "Down by the shore" , stempeltje Penny Black, ingekleurd met de Prisma potloden, label en tekstje MFT.

Inge is momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de Build A Card-Kit die in juni uitkomt. Daarom slaat zij de schetsuitdaging deze keer over.

Pfff wat is het toch altijd moeilijk om te bedenken wat we als prijs voor de schetsuitdaging weg gaan geven. Wil ook niet telkens kiezen voor een paperpad of een stempel. Dus deze maand een prijs, waarmee je leuke accenten kunt maken op je kaarten. Enamel Accents Black & White van Inkssentials.

Veel succes allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en bruikbare schets. Ik ga er binnenkort mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en bruikbare schets. Ik ga er binnenkort mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sketch, ik heb mijn best gedaan ermee :)

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een superleuke schets!
    Bedankt!

    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de schets ook gebruikt er leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou op de valreep mijn kaart gelinkt... ik ga proberen donderdag te komen, maar heb bij voorbaat alvast een babykaart gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met deze leuke sketch, wilde ik graag wat doen. Bij deze. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad een hele leuke schets en op de valreep heb ik ook nog mijn bijdrage willen leveren !! Leuk trouwens om al die andere prachtige creaties te kunnen bewonderen !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op de valreep nog mijn kaartje geplaatst. Leuke sketch, bedankt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen