donderdag 6 juni 2013

Schetsuitdaging #7

Goedemorgen! Vandaag de zevende schets uitdaging op het blog van Bij Oma Dee, een schets van Cornelie. Doe gezellig mee en wie weet win jij aan het eind van de maand wel een leuke prijs. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast meedoen als bij de voorgaande schetsen want wat een geweldige kaarten hebben we gezien! Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. (Let op het moet wel duidelijk te zien zijn dat je deze schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hier neer met behulp van Mr Linky en that's it... Heel veel plezier en succes! Je kunt je kaart linken tot en met 30 Juni.
Wij hebben alvast wat inspiratie voor jullie, en zijn vast met deze schets een kaart gaan maken!
-Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met materialen uit de Build A Card-Kit van JuniAlleen de sequins zijn toegevoegd uit eigen voorraad. De teksten komen van de MFT My Favorite Sentiments en zijn gestempeld met donkergrijze inkt op het designpapier. De Thank You tekst komt van DC Gift Card Greetings.

-Kaart Sandra-
Ook mijn kaartje is gemaakt met materialen uit de Build  A Card-Kit van Juni. Het schattige meisje is weer van het Penny Black clearsetje Fairy Sweet, ingekleurd met de Prisma potloden. De tekststempel is van Different Colors. Deze gave nederlandse tekststempels zijn vanaf deze maand ook verkrijgbaar bij Bij Oma Dee. 


-kaart Cornelie-

Mijn kaart is tuurlijk ook met het geweldige pakket van Build a card kit juni gemaakt. Tekst is gemaakt met de stempelset is van My Favorite Things
Strik achter de bloem met jute van American Crafts.
In dit geval heb ik het dessinpapier geëmbosst. Alle randjes beïnkt met distress inkt.

Natuurlijk is er ook dit keer weer een leuke prijs te winnen. Sinds kort verkoop ik de stempels van Different Colors. Het zijn houten stempels van een goede kwaliteit met geweldige afbeeldingen en teksten. De winnares van schetsuitdaging #7 krijgt deze leuke stempel (4 x 3,2 cm) thuisgestuurd.


16 opmerkingen:

  1. Leuke sketch en gave voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave sketch en mooie voorbeeldkaarten! ik wil graag mee gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schets en supermooie voorbeeldkaarten. Ik heb de mijne alvast opgeload. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schets. De voorbeeldkaaten zijn geweldig mooi.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn prijsje binnen gekregen hoor! Super bedankt en tot de volgende keer :D

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie schets, super voorbeeldkaarten, ga kijken of ik tijd kan vinden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoihoi dames, mijn kaartje staat erbij hoor. Soms kom je een schets tegen waarvan je denkt "daar moet ik iets mee doen, die is te leuk", en deze schets is er zo een. De stempel die je kunt winnen heb ik al zoals jullie zien, maar desondanks vond ik het toch leuk om mee te doen. Misschien, in alle bescheidenheid, nodigt het mensen uit om mee te doen als ze zien hoe leuk hij is om op een kaart te verwerken :) Dus dames, kom maar op met jullie creaties, je kunt een heel leuke prijs winnen ;) Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voorbeelden zijn prachtig om te zien. erg mooi!!!
    mooie sketch om te gebruiken.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie schets, ik denk dat iedereen hier wel wat leuks mee kan maken! Ook ik ga m'n best doen, jullie zien m'n creatie wel verschijnen. De inspiratiekaarten zijn prachtig!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op het nippertje, maar daar ben ik nu eenmaal van! Veel plezier vandaag en morgen op de faiR! Liefs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke sketch, dus ben blij dat ie nog even doorloopt :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat de challengeduur verlengd is, mijn kaart staat erbij. De schets had ik sowieso wel gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fijn dat de challenge verlengt is. ondanks het warme weer toch nog een kaartje kunnen maken met de sketch. bedankt voor de inspiratie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo lang de tijd gekregen voor deze superleuke schets, en toch laat ik het weer op het laatste moment aankomen... Maar goed, mijn kaartje staat erbij! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad op het laatste moment, maar nog op tijd. Leuke schets!
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen