maandag 28 oktober 2013

Kerstkaarten marathon - 26 oktober 2013

Hee goedemorgen,

Afgelopen zaterdag heerste er een gezellige bedrijvigheid Bij Oma Dee in verband met de jaarlijkse kerstkaarten marathon. Na de koffie/thee met een lekker stukje appeltaart van mijn dochter Anouk (ik heb gehoord dat ie lekker was, kan er niet over meepraten want Anouk pikte zelf mijn stukje in haha), ging iedereen aan de slag.

Binnen no-time zag de grote tafel eruit als een slagveld, overal gereedschap, snijmachines, papier....en iedereen druk aan het werk. 8 kaarten stonden er op het programma, ga er maar aan staan. Inge had geweldige voorbeelden gemaakt met een uitgebreide werkbeschrijving dus iedereen kon lekker zijn gang gaan.

Om half 1 hebben we even gepauzeerd voor een soepje met een broodje en daarna volgde het tweede deel. Rond een uur of 3 begon iedereen toch wel een beetje in te storten. 8 kaarten is ook wel veel voor een dag en er moest natuurlijk ook nog een rondje door de winkel worden gemaakt.

Al met al was het een supergezellige dag, ik heb tenminste genoten. Hieronder een kleine foto impressie. En mocht je willen weten wat de meiden hebben gemaakt, hop dan even door naar het blog van Sandra, Cornelie, Mariken en Ellen.

Fijne dag en kijk uit dat je niet uit je jas waait ;))

Groetjes,
Miranda

7 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig mede dankzij jouw gastvrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt helemaal geweldig zaterdag! Zo gezellig en alles was tot in de puntjes verzorgd, zowel op scrap als op culinair gebied ;) En wat is die foto-impressie leuk.
    Tot een volgende keer, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal wel heel erg gezellig uit, en had er graag bij willen zijn. Maar ja tegen de tijd dat ik wist dat ik vrij was zat de workshop vol en logisch zo gaaf.
    Tineke x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad...wat was het gezellig, leerzaam, lekker...alles wat hoort bij een topdag! Ik zit weer na te genieten als ik de foto's zie!! En ik ben bezig een reden te vinden om gauw weer naar jullie toe te komen...haha, ik weet er al een!!!
    Groetjes, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat ziet er gezellie uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat ik niet langs kon komen vorige week toen ik in de buurt was.... Het ziet er top uit en ik heb al enthousiaste verhalen gelezen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen