donderdag 3 oktober 2013

Schetsuitdaging #9

Goedemorgen,

Allereerst een nieuwtje! Een heel leuk nieuwtje vinden wij. Sinds deze maand bestaat het DT namelijk uit 4 personen. Zoals jullie weten was Nadine afgelopen maand onze gast designer. Dat is ons zo goed bevallen, dat we afgelopen weekend hebben gevraagd of ze vast DT-lid van Bij Oma Dee wilde worden en....ze heeft JA gezegd! Pfff gelukkig maar want we hebben toch wel even flink in spanning gezeten haha. Wat zijn we hier blij mee, Nadine van harte welkom in het team.

Na twee verlengde schetsuitdagingen in verband met de vakantieperiode, gaan we nu weer over tot de orde van de dag. Schets #9 is bedacht door Nadine en wat ons betreft kan je er alle kanten mee op. We zijn dan ook heel benieuwd naar jullie creaties.

Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet hem op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets. Het moet wel duidelijk te zien zijn dat je de schets hebt gebruikt op je kaart/label/project. Zet jouw link hieronder neer met behulp van Mr Linky en that's it...Heel veel plezier en succes!

-Schets van Nadine-

-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is gemaakt met materialen uit de Build A Card-kit van Oktober. De basis is Card Shoppe cardstock. Supermooi designpapier van Authentique, 'n schattig Forever Friends stempeltje, ingekleurd met de Prisma / Derwent kleurpotloden en de sterren zijn Die-namics van MFT. 



-Kaart Cornelie-
Heb de schets zo gebruikt dat je de kaart kunt openklappen. Basis is Bazzill cardstock. 
Beplakt met de O, zo bruikbare paperpad van Authentique.
Heel veel verschillende velletjes, ook uni, en prachtig met elkaar te combineren.
Fishtail is een Die-namics van My Favorite Things.

-Kaart Inge-
Mijn kaartje is gemaakt met als basis BSC Marshmallow, hierop heb ik een matje gemaakt met groen cardstock en daarop weer een matje van BSC Marshmallow welke ik heb geembost met een embossing folder. De tekst komt van de Seasonal Sentiments stempelset is gestempeld met donkerblauwe inkt.


-Kaart Nadine-
Zo leuk dat ik na een maand al werd gevraagd vast in het team te komen, daar kon ik niet anders dan ja op zeggen natuurlijk. En dan mocht ik ook nog eens een schets maken, het kan niet op! Leuk!!! Voor mijn kaart heb ik gekozen voor een basis van BCS Gumdrop, mooi kerstgroen! Daarop verschillende vlakken designpapier uit het blokje Tradition van Authentique, klassieke kerstkleurtjes. Een cirkel met daarboven op nog een cirkel waar ik een sneeuwster op heb gestempeld. Daarna heb ik sterren gestanst in verschillende formaten en de kleinste zijn geponst met glitterpapier. Hemp cord om de kaart heen gestrikt met die super leuke belletjes eraan! Kerstiger kan het niet wat mij betreft. Veel succes met de schets, maak er iets moois van!

De prijs van deze maand bestaat uit 2 schattige ministempeltjes, natuurlijk ook in Kerstsfeer, en een zakje met belletjes.

  


19 opmerkingen:

  1. Van harte met de toevoeging van Nadine aan jullie team, zij past er goed in, heel veel plezier met z'n viertjes! Mooie schets en uitwerkingen van het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super! geweldig dat Nadine in jullie team zit....past er helemaal bij!
    succes!
    mooie sketch, waarschijnlijk lukt het mij deze maand niet om mee te doen.
    veel plezier.
    prachtige kaarten zijn er gemaakt. echt mooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... ik zei het toch, zo een talent laat je niet enkel gastdesigner zijn. Juiste beslissing om haar in 'vaste dienst' te nemen, Miranda! Super voor jullie en voor Nadine!
    En de eerste sketch is geweldig. Ik hou zo van sterren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk nieuws zeg een mooie aanwinst voor het team wat leuk en gelijk een mooie sketch en idem uitwerking ook de andere kaarten van het team zijn weer heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Nadine, slimme beslissing van Miranda om het al zo creatieve team met jou "aan te vullen". Gelijk een mooie schets erbij en super uitwerkingen van het gehele team. Toppie! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Nadine, leuk dat je DT-lid bent geworden! Ik hoop dat ik de tijd vind mee te doen aan de uitdaging! De sketch is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt allemaal voor de felicitaties, ik word er een beetje verlegen van! Zo leuk om te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sketch, het inspireerde mij, ben met mijn tweede kaartje bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Nadine! Veel plezier maar dat gaat vast lukken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sketch is weer goedgekeurd hoor. Ik heb er zin in. FF kijken of ik nog ergens een restje tijd heb. :)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd Nadine!
    en een mooi sketsch. wel moeilijk om na zulke mooie voorbeelden nog iets origineels te bedenken ;) (maar ik ga mijn best doen :) )
    grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Nadine. Super leuk voor! Maar je stijl is heel goed passend bij dit team. Mooie schets weer en fijn om te gebruiken. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeelden en een leuke schets!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een geweldig leuke sketch. Ik heb mijn variant er weer bij gezet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Nadine. Ik vind jouw creaties prachtig, dus je bent waar dan ook een aanwinst. Ik heb mijn kaart geplaatst, maar mss komt er nog eentje, ben niet helemaal tevreden.

    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zojuist mijn kaartje geplaatst. Ik wilde met een 2e creatie meedoen, maar die krijg ik niet gelinkt. Staat in dezelfde post. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave sketch, vind em echt supertof!
    Bedankt weer voor een leuke uitdaging!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb mijn kaartje geplaatst kon steeds niet plaatsen maar nu wel

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen