zaterdag 5 oktober 2013

Wereld Kaarten Maak Dag 2013

Goedemorgen allemaal, vandaag is het wereld kaarten maak dag! Vandaag vieren we de creativiteit die komt kijken bij het kaarten maken en de connectie die er ontstaat door deze creativiteit te delen. Want ik denk dat we allemaal wel vriendinnen hebben gevonden in de hobby die we hebben, mede door het internet. Door met name "het bloggen" is de kaartenmaak wereld heel klein geworden in die zin dat je zo makkelijk contact krijgt met kaartenmaaksters van over de hele wereld! Vandaag delen wij dan ook weer, naar ik hoop, inspirerende kaarten van het gehele Bij Oma Dee Team. Enjoy!

-kaart Cornelie-
Kaart gemaakt met de mooie nieuwe  "Build a Card Kit".
Basis Bazzill, daar op gestempeld.
Daarover een laagje vellum en dit rondom geprikt.
Boogje gemaakt met de "Blueprints 3" van MFT. Doilly ook uit het pakket, en de witte stiksteekjes met de TOP witte pen uniball Signo, ook uit het pakket!

-Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met  het grappige papier is van Carta Bella Giddy Up Boy. Een enig blokje en is uitermate geschikt voor wat stoerdere kaarten. De tekst Is van Sunny Day Doodles-Celebrate Life is gestempeld met Versafine zwart. Voor de lay out heb ik gebruikt de Pierced Circle STAX Die-namics, de Pierced Rectangle STAX Mini Album Fancy STAX Die-namics en Fishtail Flags STAX Die-namics De grappige glinsterende dotjes zijn Twinkle Goosebumps

-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is gemaakt met als basis Cardshoppe cardstock,  het super vrolijke papier van Doodlebug,
Eline's Toddler stempeltje, ingekleurd met de Prisma / Derwent potloden, een schattige embossingfolder Hugs & Kisses, tekststempel Different Colors.


Kaart Miranda
Mijn kaartje heeft een basis van Card Shoppe. Ik heb papier gebruikt uit een blokje van Farm House, lekker herfstig. Het was het laatste blokje in de winkel, dus heb hem lekker zelf ingepikt. Verder heb ik weer gebruik gemaakt van de Fall Foliage stempels en die-namics van MFT. Prachtig vind ik die! Tekst op de tag is van de Sunny Day Doodles - Celebrate Life



-Kaart Nadine-
Met het papier uit de Build-a-card-kit kun je ook gewone verjaardagskaartjes maken. Dat vond ik wel leuk om even uit te proberen. Ik gebruikte dus gewoon het blokje van Authentique - Tradition. Daarop heb ik willekeurig met mijn bloemenstansen van Joy bloemen gestanst van vellum, Card Shoppe Marshmallow en een swirl van bruin cardstock. De swirl is bewerkt met stickles. In de bloemenhartjes heb ik lekker wat bling toegevoegd met sequins en parels en parels op sequins ;). De stempel is er een van MFT, Gift Card Greetings. Vandaag is natuurlijk een dag bij uitstek om lekker met je BACK te experimenteren. Mits je vrij bent natuurlijk. Veel plezier!

9 opmerkingen:

  1. Mooi werk weer allemaal dames. Prachtig.

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes allemaal en fijne WCMD allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig allemaal. Miranda, ik ben onder de indruk van je mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een super mooi rijtje om tussen te staan! Erg leuke kaarten allemaal en Miranda super leuk dat je er ook weer eens een hebt gemaakt, ik zeg: talent! Vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miran wat heb je een onwijs leuke en mooie kaart gemaakt! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is zó gaaf geworden Miran, zo kien gevonden deze embossingfolder in combinatie met de herfstblaadjes...super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaarten zijn er gemaakt vanuit het team. erg leuk om jouw kaart ook te zien, Miranda! erg leuk met die blaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen