donderdag 7 november 2013

Schetsuitdaging #10 én Feest!

16 november bestaat Bij Oma Dee alweer 2 jaar en dat gaan we natuurlijk vieren, zowel in de winkel als op het blog. Daarom combineren we de schets (gemaakt door Sandra) deze maand met een thema.....FEEST!

Bij een FEEST horen cadeautjes en daarom valt deze maand de hele top 3 in de prijzen. De meiden die deze maand met hun FEESTelijke kaartje in de top 3 eindigen krijgen allemaal een cadeautje. Wat die cadeautjes zijn blijft nog even een verrassing ;))

Nog even de spelregels. Kopieer de schets en zet hem op je blog tezamen met jouw "FEESTelijke" interpretatie van de schets. Het moet wel duidelijk te zien zijn dat je de schets hebt gebruikt op je kaart/label/project. Zet jouw link hieronder neer met behulp van Mr Linky en that's it...Heel veel plezier en succes!


De meiden van het DT zijn al helemaal in FEESTstemming en hebben alvast een FEESTelijke kaart gemaakt. Ik word er helemaal blij van!

-Kaart Inge-

Mijn kaart is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow, daarop een matje van BSC Gummy Worms en daarop weer een matje van BSC Marshmallow allemaal opgeplakt met foam tape. Daarna heb ik strookjes gemaakt met de Fishtail Flags STAX Die-namics en Carta Bella Wildflower. De rondjes zijn gemaakt met de Circle STAX Set 1 en 2. De tekst Happy Birthday en Hooray I'ts Your Day komen van de LJD Birthday Greetings stempelset. De tekst HB is gestempeld op een uitgestanste Say What Die-namics. Vogeltje is een button komt uit eigen collectie en het touw is Hemptique Hemp Cord Zwart. De gestempelde tekst aan de onderkant is gemaakt met een stempel van Kaiserkraft-Laugh
-Kaart Sandra-

Mijn kaartje is gemaakt met als basis Cardshoppe Robin's Egg en Marshmallow het mooie designpapier van Webster's Pages "Family Traditions", schattig stempeltje van  Tiddly Inks "Happy Day , ingekleurd met de Prisma's , ster een Die-namic van MFT tot slot nog een paar Enamel Dots.
-kaart Cornelie-

Een flitsende disco kaart ;-) zet je zonnebril maar op....
Basis is Cardshoppe , en voor het matten heb ik ook Cardshoppe gebruikt maar dan de kleur blauw.
De paperpad is van Carta Bella "Wild Flower".
Ik heb de party papiertjes eruit gevist en deze kaart gemaakt.
Enamel Dots, sequins, glitterpapier, en nog de banners gestempeld op vellum, met de set "Bitty Banners" van MFT.

-kaart Nadine-

Waar is dat feestje? Bij oma Dee natuurlijk! Daarom een feestelijke kaart met een basis van Card Shoppe Marshmallow met daarop een matje in de nieuwe kleur Citrus Slice (zalmkleurig). Daarop nóg een matje uit het papierblokje Family traditions van Webster's Pages. Daaruit komen ook de twee balken dessinpapier. Uit Card Shoppe heb ik met mijn MFT alfabet het woord 'Feestje' gesneden. Een tagje eraan (geknipt uit het papierblokje) vastgebonden met Hemp Cord. De woordjes heb ik gevormd met alfabetstickertjes uit de voorraad, net als het vraagteken. Het feest-stempeltje heb ik toegevoegd in plaats van een ster. Vond hem er leuk bij. Gestempeld op Citrus Slice.






15 opmerkingen:

  1. Mag ik even zeggen hoe super leuk en FEESTelijk ik deze post vind? En wat een gave kaarten staan er weer tussen zeg! k kijk uit naar de 16e meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er imderdaad knallend en feestelijk uit zeg! Leuke voorbeelden gemaakt! Wat geweldig dat de hele top 3, een prijsje krijgt, dat wil je toch niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FEEST FEEST FEEST!
    ... eigenlijk is het altijd feest op de blog van Bij Oma Dee.
    Congratulations, dames, jullie laten super kaarten zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke schets weer en wat een FEESTELIJKE kaartjes hebben jullie ervan gemaakt!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden, hier kunnen we weer voldoende inspiratie uit halen. De sketch is bij de weg weer erg leuk, en zeer gangbaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie voorbeelden , ik ga ook eens iets proberen.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten, ik vind vooral de kaart van Nadine erg leuk! Mooi met dat houtpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke voorbeelden en wat een leuke reden voor een feestje. De kaart van Cornelie "knalt'" eruit. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. (Alvast) Gefeliciteerd!!! Een hele leuke schets en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! Ik vond het heel leuk om iets te doen met de schets, dus ben er gisteren meteen mee aan de slag gegaan!
    Heel veel plezier alvast de 16e! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi , dit tweejarig jubileum!!!!
    Leuke challenge, mooie voorbeelden !
    Ga in ieder geval een kaart maken!
    Fijne dag 16 november!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er ook een gemaakt! Niet eens zo makkelijk, deze schets, maar daarom juist een leuke uitdaging. Feestze!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He,he, eindelijk gelukt! Natuurlijk wilde ik voor jullie 2 jarig jubileum een kaart maken met deze toffe sketch van Sandra! Nogmaals proficiat...en ga zo door Miranda!!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het eerste kaartje staat erop, weet alleen niet hoe ik rechts van het scherm de Schets krijg;). Ik kijk uit naar de volgende Schets!

    Gr joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik heb de schets gebruikt en bewonder graag jullie kaarten. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen