zondag 9 februari 2014

Wedstrijd: ronde kaarten

Goedemorgen allemaal,

Het is weer tijd voor een uitdaging op het Bij Oma Dee blog. Vorige week tijdens de eerste Creative SaturDEE kwam het idee om ronde kaarten te maken. Nog best lastig vond ik (Miranda) en ik heb het dan ook stiekem een beetje anders gedaan, maar dat zie je hieronder wel hihi. Ik ga er van uit dat het jullie allemaal een stuk makkelijker af gaat. Om jullie alvast van een beetje inspiratie te voorzien, hebben de andere meiden natuurlijk ook een ronde kaart gemaakt (zonder te smokkelen).

Zijn jullie er klaar voor? Plaats dan je kaart onderaan dit bericht met behulp van Mr Linky. Je kan meedoen tot en met 28 februari. Heel veel plezier en succes!



- Nadine - 

Mijn ronde kaart(je) heb ik gemaakt met een Scalloped cirkel van Card Shoppe als basis. Daarop heb ik verhoogd een gladde cirkel uit dessinpapier (American Crafts - Polka Dot Party = LEUK!!!). Daarop een gele (sour lemon) cirkel Card Shoppe en eronder een bloemig papiertje uit de paper pad. Uit het blokje heb ik het tekstvlak geknipt. Daarop een uitgeknipt fototoestelletje.Gaatje erin, touwtje (hemp cord) erdoor. Beetje bling erbij en KLAAR.  

- Miranda -

Ik heb gesmokkeld! Mijn kaart is niet rond. Ja sorry, mag natuurlijk eigenlijk niet, maar zo vind ik hem leuker en er zitten best veel rondjes op, dus..... Was gisteren wat blokjes aan het afprijzen en toen kwam ik deze weer tegen van Doodlebug - Stars & Stripes. Te druk en te fel voor heel veel mensen, maar niet voor mij, was er vanaf het begin helemaal weg van. En een leuke papiertjes dat er inzitten! Heb er een aantal uitgekozen en met de Circle STAX  van MFT verschillende rondjes uitgestanst. Basis van de kaart en de grote blauwe cirkel zijn uiteraard Bazzill Card Shoppe. Het stempeltje "Hi" is van Paper Smooches - Just a Note en het stikselrandje heb ik zelf getekend met een gelpen. Paar sequins erop en een touwtje (uiteraard, wat moeten we zonder touwtje) en klaar!

-Kaart Inge-
Mijn kaartje is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow. Ik heb 2 ronde vormen uitgestanst met de ronde Circle STAX Die-namics van MFT. Daarop heb ik Authentique papier-Suave ook rond uitgestanst en door de helft gesneden. De diverse vormen uitgestanst met Die-namics. Hier en daar nog wat sequins, en een klein bedeltje uit eigen collectie.

-kaart Cornelie-

Ook een rond kaartje van mij natuurlijk. Gemaakt van Card Shoppe en gesneden met de Stitched Circle Stax. Ook het papier van American Crafts gebruikt, en uit het "hout" papiertje een cirkel geponst, en dit verhoogd opgeplakt. Bloemetjes erachter.
Verder eenvoudig gehouden. Vlindertje, deze nogmaals met vellum.
Sequinsknoopjetouwtje en pearlmaker, maar je kunt natuurlijk ook voor enamel dots kiezen.

-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is gemaakt met als Basis Bazzill Card Shoppe, design papier American Crafts, ster, ballonnen en tekst van MFT 'n paar sequins en klaar is je kaartje!

De mooiste kaart wint deze maand een kleurrijk pakketje Bazzill Card Shoppe, het geweldige cardstock dat wij altijd gebruiken om kaarten te maken. Ik doe alle kleurtjes erin, dat zijn er inmiddels maar liefst 42, dus genoeg keuze om te matchen met je papierblokjes!

15 opmerkingen:

  1. Ik heb het al ergens bekend: ik heb nog nooit een ronde kaart gemaakt... bloos. Maar met zo veel inspiratie vind ik dat ik dat dringend eens moet uittesten! Ik vind alle voorbeelden echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ENIG, gave voorbeeldjes dus ik ga mijn best doen!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ok ok, je hebt wel een beetje gesmokkeld, maar het is je vergeven hoor, want wat super leuk dat je ook weer een aartje hebt gemaakt. Erg leuk geworden,ook al ist ie dan misschien niet rond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt! Ik heb er net een af (toevallig...). Hoeveel keer mag je eigenlijk meedoen??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Miranda, JIJ mag wel een beetje sjoemelen (-;
    Ik vind jouw kaartje heel leuk en dat papier trok mij ook wel. Eigenlijk hielt alleen het vele rood mij tegen, want op sterren en mini dots, daar ben ik ook gek op!
    Leuke voorbeelden. Ik zal zeker weer meedoen aan deze uitdaging.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden. Ik ga echt proberen mee te doen dit keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke opdracht weer! Er zijn ook weer mooie voorbeelden gemaakt, waardoor ik genoeg ideeën kreeg.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb een rond kaartje gemaakt, maar wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt zeg ! echt prachtig afgewerkt (ik vind een ronde kaart knippen al een hele uitdaging) maar het is me gelukt en ik ben er eerlijk gezegd, blij mee. Leuk om mee te doen en ik kom hier vast vaker langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een ronde kaart bleek idd een heel erg leuke uitdaging! Maar leuk om zoveel voorbeelden te zien, rond kan dus ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging en mooie voorbeelden

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen,
    En daar ben ik weer met nog twee kaarten. Ik heb de draai te pakken (=
    Fijne dag!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vond dit zo,n leuke uitdaging dat ik graag een keertje mee wil doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke challenge. Telkens al in mijn hoofd gehad dat ik hieraan mee wilde doen en nu vandaag lekker gelukt om een kaart te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen