donderdag 5 juni 2014

Uitdaging: vakantiekaartjes!

Vandaag start weer een nieuwe uitdaging. En hoewel het DeeTee nog helemaal geen tijd heeft voor vakantie (veel te druk met iDEE&post enzo), hebben we wel alvast leuke vakantiekaartjes gemaakt. Om jullie veel plezier te wensen. Maar vooral om jullie te inspireren ook een vrolijke vakantiekaart te maken. Want zo luidt de uitdaging van deze maand: 

Maak een vakantiekaartje!


- Kaart Nadine - 

Vrolijke vakantiekaartjes, daar is het nu echt het seizoen voor. Ook de paperpads die nu uitkomen zijn daar heel geschikt voor. Ik koos As you wish van Fancy Pants. En vervolgens ging ik lekker met mijn nieuwe Blueprints 15 van MFT aan de slag, wat een gave set! Het wereldbolletje heb ik uit het papier geknipt en de hartjes zijn een ponsje uit de voorraad. Het glitterpapier komt uiteraard uit de webwinkel, net als het cardstock. Enjoy your vacation! Die stempel leende ik trouwens van Cornelie en komt niet uit de winkel.



-kaart Cornelie-


Kaart gesneden uit Bazzill 30x30. De uiteindes met een die-namic van My Favorite Things, en toen gescoord op twee plaatsen.
Aan de binnenkant een strook met het zonnetje van MFT zodat je je kaart rechtop kunt zetten.
Het papier is van Echo Park en heet "Summer Adventure". Deze lijn wordt alleen in 30x30 gemaakt en zit een héél leuk stickervel bij. Daar zat de zon ook bij. Toevallig leken deze erg op elkaar.
Op m'n blog nog een aantal zomerse kaarten als je dat leuk vindt!


- kaart Miranda -

Voor mijn kaartje heb ik alleen maar Card Shoppe gebruikt.  Het blauwe cardstock heb ik met de MFT Cloud Cover-up door de bigshot gedraaid. Het vliegtuigje en de tekst zijn van Lawn Fawn - Bon Voyage. Heb de raampjes en de neus van het vliegtuigje gepaperpieced. Paar enamel dotjes om het af te maken.



- kaart Judith -

Net als Miranda gebruikte ook ik bijna uitsluitend Card Shoppe. Ik raakte geïnspireerd door deze foto van een strandhuis en ik besloot er eentje van cardstock te maken. De strookjes hebben de maten 1,7 x 7,8 cm en zijn boven elkaar geplakt. De vorm van het dakje is met een hobbymes gesneden. Het vlaggetje kocht ik ooit bij de Hema.
Hello is van Lawn Fawn, Summer gestanst uit Card Shoppe, anker uit Glitter cardstock met behulp van Die-namics.
De achtergrond is ge-embossed met een embossing folder van Darice.

De hele maand juni heb je de tijd om een vakantiekaartje naar eigen inzicht te maken. Wij zijn heel benieuwd naar jullie uitwerkingen. Linken jullie je kaart hieronder? Dan maak je bovendien kans op een leuke prijs:


Veel succes!







14 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaartjes allemaal. Leuke uitdaging weer!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en wat een super gave voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten meiden! Als mensen daar niet door geïnspireerd worden, dan weet ik het ook niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genoeg inspiratie! Tijd voor vakantie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk zeg...jullie zomerse kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! ik ga een poging wagen, want die set stempels is te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke en inspirerende kaartje zijn het weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie voorbeelden, meiden!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gewoon flabbergasted:) Wow wow wow wow; 4 kaarten in een rij die ik helemaal geweldig vind! Ik ga hier eens op broeien; vind het een superleuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke challenge, bedankt! Mijn kaartje is gelinkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge met prachtige voorbeelden. Doe graag mee en heb mijn link geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weet helemaal niet of ik wel 2 kaarten mag posten, maar was zo lekker bezig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke thema! en super mooie kaarten gemaakt. geweldig gewerkt met papier!!

    BeantwoordenVerwijderen