zondag 21 februari 2016

Doe je ook mee?

Goedemorgen,

Van de week kreeg ik in de mail een nieuwe schets van SugarPea Designs en ik had er meteen een idee voor een kaartje bij. Nou is dat best bijzonder, want ik ben de laatste tijd zo druk bezig met andere dingen, dat de inspiratie ver te zoeken is. Dus ik was blij :)

Gisteren had ik eindelijk tijd om even lekker te freubelen en heb ik een kaartje gemaakt met de schets. En dit is het resultaat:


Ik ben lekker aan de slag gegaan met het Perfectly Plaid papier uit de nieuwe voorjaarsrelease van Lawn Fawn, ik word daar zo blij van. Het zonnetje en de wolken achtergrond zijn van My Favorite Things en de Home Sweet Home stans is van SugarPea Designs (binnenkort te koop in de winkel) en zat in de iDEE&post van januari.

En nou lijkt het me zo leuk om jullie uit te dagen ook een kaartje te maken met de schets. Het is echt al heeeeeel lang geleden dat we dat hebben gedaan. En je kan natuurlijk ook wat winnen, want dat maakt het extra leuk. De lente komt eraan en dan mag deze stans echt niet in je collectie ontbreken, de Flower Border van Lawn Fawn. Win jij de uitdaging? Dan is ie voor jou!


Je kan je kaartje linken onderaan deze blogpost en je hebt de tijd tot zondag 6 maart.

Doe je mee?

Groetjes,
Miranda

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Miranda. Mooie papiertjes heb je ervoor gebruikt. Sketch is top, eens zien of ik daar binnenkort tijd voor vind.
    Dit weekend ook met het Scrap Every Dee pakket aan de slag geweest. Super gave spulletjes erin, helemaal blij mee. Heb geen Facebook, dus zet het hier maar even neer :o)
    http://jeanettiemessen.blogspot.nl/2016/02/just-lovely-brintashake-blijf-waar-je.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje zeg, en prachtig vrolijk papier, ik zal eens kijken of ik er ook een leuke kaart mee kan maken,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg! Wat een heerlijk papier en je hebt de schets zo vrolijk uitgewerkt! Zal ook eens met de schets aan de slag gaan!
    Tof Miran!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Miranda. Ik zal eens kijken of ik iets met de sketch kan 😄
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meteen maar iets geknutseld... hij staat gelinkt :-)
      Groetjes
      Jantine

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijk zonnig kaartje!! Het weekend is helaas al weer bijna om maar misschien kan ik van de week tijd maken voor deze leuke schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart helemaal leuk! Lekker zonnig en met erg leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd! Ik ga deze week zeker een poging doen; gave sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, jongens, sorry hoor. Wil iemand nummer 2 er weg halen? ik krijg het niet voor elkaar. Daar staat namelijk niet de juiste link, die staat wel bij nummer 3.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergave uitwerking, Miranda! Je hebt de schets heel mooi uitgewerkt, met een resultaat dat van het scherm afspat. Hij vrolijkt deze druilerige dag gelijk op ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke schets en wat heb je er een leuke kaart van gemaakt, lekker vrolijk.
    Ik lees regelmatig mee maar reageer nooit, moet ik nu dan toch maar eens doen he ;-)
    Mijn kaartje staat erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke schets, daar moest ik wat mee doen ;-)
    Mijn kaartje is toegevoegd, enne ik vind jouw uitwerking ook echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe schets en een blikvanger van een kaart op dit blog ! Het prijsje is heel leuk , dus ik doe graag mee met ook een zonnig kaartje !
    Bedankt voor al je mails , wat een service bij Oma Dee !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben er eens voor gaan zitten van de week en nu even geplaatst voor ik het vergeet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke schets, helaas ga ik het niet meer redden! Maar ik ga de schets gebruiken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb gisteren op de valreep mijn kaartje nog kunnen plaatsen....wat een leuke sketch is het!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke sketch. Je hebt een mooie zomerse kaart ermee gemaakt.
    Mooie combinatie van stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg leuke sketch.ik doe ook graag mee. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen