donderdag 26 mei 2016

Shake shake shake!

...of moet ik zeggen schud schud schud?
Hoe dan ook, een blogpost over schud materiaal!!

Miranda heeft nu ook haar eigen sequins, en super leuke shaker mixen. Mooie combinaties in zakjes (je wilt ze allemaal!) en in buisjes, deze kan je zelf samen stellen, per 3, 6 of 9!
Klik maar eens hier!


Mooie combinaties, verpakt in grip zakjes, dus hersluitbaar.


En andere vormen, hartjes, bloemetjes, mooi verpakt in plastic buisjes.
Ziet het er niet super uit? ...en om de prijs hoef je het niet te laten!

Natuurlijk heb ik gelijk een aantal kaarten gemaakt.



Als eerste met papier van Simple Stories (Carpe Diem). In combinatie met de stempel van Lawn Fawn, 'Donut worry'.



Door de vele kleurtjes in het papier meerdere soorten sequins door elkaar gebruikt.


Ja, ook dit papiertje komt uit dat zelfde blokje vandaan. Ik heb de cirkel rechtstreeks uit het papier gesneden en daar een shaker gedeelte van gemaakt. Links boven in de hoek een gedeelte van het bloem papier uitgeknipt en op geplakt, zodat de bloemen nog een keer terug zouden komen. Touwtje met kraaltjes.



Hier ook weer een mix van alle mooie kleurtjes sequins.


Bij deze kaart heb ik eerst de achtergrond gekleurd/gesponst met distress inkt in de kleurtjes van de mix 'Pretty Pastels'
Daarna de tekst birthday uitgesneden.  Happy gestempeld, en de steel van de bloem. Shaker gedeelte van Birthday gemaakt.



Bloem komt van de set 'Fly-By Friends' van My favorite Things en heb ik gekleurd met distress inkt. Alles gemat op zwart cardstock, en aan de buitenkant nog een paar sequins opgeplakt en met witte pen stipjes gezet.

Waar wacht je nog op? Sla je slag in de web winkel en maak je eigen creaties met het mooie shaker materiaal!

Later op mijn blog nog meer inspiratie als je dat leuk vindt!

Veel plezier met shaken/schudden ;-)

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. De sequins hebben prachtige kleurtjes en wat heb je leuke voorbeelden gemaakt Cornelie!! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze zaterdag net gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat jij je mojo weer terug gevonden hebt. Je voorbeelden zijn prachtig. Om blij van te worden! Zo leuk!! Vooral het modelletje van de eerste kaart met de shaker onderin. Geniaal verzonnen, dat ideetje ga ik een keer van je jatten!

    BeantwoordenVerwijderen