donderdag 13 oktober 2016

De stempels van Miran...

Hé hallo!

Hebben jullie al een set stempels van Miranda? De EveryDee Stamps?
Inmiddels zijn er al verschillende uitgebracht, en allemaal met Nederlandse teksten, voor verschillende gelegenheden!
Ik heb met de set 'Feest' een verjaardagskaart gemaakt. 



Allereerst heb ik met Distress inkt 'Stormy Sky' een achtergrond gesponst. Daar overheen met een  stencil van Tim Holz stippen gesponst. Dit met de kleur Feaded Jeans.



Met weer een ander stencil heb ik de Bokeh techniek toegepast, en zo de grotere cirkels gemaakt.
Daarna met inkt van Lawn Fawn de rasters, die ook op de stempelset zit, twee keer gestempeld.
Met Gesso de pijltjes aangebracht.
Op Cardstock & met zilver gestempeld en uitgeponst, deze komt van de set 'Scrap EveryDEE #1' taart gestempeld, uitgeknipt en cadeautjes met de DYMO tang gemaakt. De tekst cadeautjes zit ook op de set, maar deze lag na een workshop nog bij Miranda ;-) Dus vandaar opgelost met de DYMO tang.



Zoals altijd nog wat bling, kan het niet laten, en klaar was mijn kaartje met alleen maar teksten van 'Every Dee Stamps'!

Leuk dat je weer langs kwam op DeeDay!

Groetjes Cornelie 


10 opmerkingen:

  1. Lekker speels, heel leuk met alle laagjes. Als je met wit over het blauw heen gaat voor het bokeh effect, wordt je spons dan niet blauw waardoor je hem niet meer in de witte inkt kunt dippen voor een nieuwe dosis inkt? Vroeg het mij opeens af. :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst goed laten drogen. Beetje blauw, maar vond t niet erg.;-)

      Verwijderen
  2. Weer een prachtige kaart van jouw hand! Ik hou van jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, Cornelie! Mooie kleuren, gave kaart.
    En de stempels van Miranda zijn geweldig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh vele blauw; helemaal mijn ding:) Wat een beauty Cornelie. Mooi met alle laagjes en technieken. I like it a lot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart zeg! Stoer gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Ik heb 't woordje 'taart' gebruikt op een kaart, zie mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, er is zoveel op te zien!! Inderdaad ook erg leuke stempels. Ik bedacht hoe goed het leek op een dymotang tot ik zag dat je het tekstje uit de close-up ook daadwerkelijk met de dymotang gemaakt had ha ha

    BeantwoordenVerwijderen