donderdag 19 januari 2017

EveryDEE Colorkit


Hé hallo,

Gezellig dat jullie weer even langskomen op DEEday!
Ik heb een kaartje gemaakt met de materialen uit de EveryDEE Colorkit! Deze kit met mijn favoriete kleurtjes kon ik niet weerstaan en heb er het volgende kaartje mee gemaakt.


Doordat alles zo mooi op elkaar af is gestemd, kun je heerlijk combineren.
Moet je maar eens kijken wat er allemaal in zit! 


Het zakje sequins staat nog niet eens op de foto en zit er ook bij!



De flesjes van NUVO zijn ook zo gaaf, en maken echt de prachtigste pareltjes, in heeeeel veel kleurtjes. Kijk maar eens hier!


De flesjes heb ik gekleurd met de inktjes van Reverse Confetti welke je als Add On erbij kunt bestellen. Super goeie kleurtjes bij het pakket!

Bakerstwine, stickertjes...ik heb het allemaal op deze kaart kunnen gebruiken!
Je kunt er tig kaarten mee maken met het pakket, maar ook op een lay out prima te gebruiken. Een heel veelzijdig pakket dus, en dat voor maar €25,=!! Dat kun je toch niet voorbij laten gaan?
Heerlijke kleuren met deze winterse dagen!

Dank je wel voor het langs komen!
Groetjes Cornelie





4 opmerkingen:

  1. Supergaaf! Die kleuren zijn ook echt helemaal mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ook helemaal mijn kleurtjes en de Nuvo drops zijn idd echt super en passen perfect bij deze flesjes prik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Cornelie! Ik vind het in het 'echt' nog mooier dan op de foto :D. De Nuvo glitterdrops zijn echt heel mooi en ook de glans op de flesjes over de inkt heen! Is dat ook van Nuvo? Heel mooi gedaan! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleuren...:) Super-super-mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen