donderdag 26 januari 2017

Mannenkaarten!

Hé hallo!

Een aantal weken geleden heb ik een workshop 'Mannenkaarten' gegeven omdat mannenkaarten toch altijd weer lastig blijken te zijn. Ik had drie voorbeelden gemaakt, en iedereen kon daarmee aan de slag. Ieder in zijn eigen kleurtjes, of net als het voorbeeld. Dat is het leuke, doen wat goed voelt! Niets moet!


Ik heb hiervoor d ehappy birthday die-namic van My favorite Things gebruikt. Deze alleen al is stoer vind ik. In combinatie met de kleuren, heb je verder niet veel nodig.


Ik moest me inhouden er geen schudkaart van te maken, want daar leent het zich natuurlijk heel goed voor. Ander keertje weer...


Deze is heel eenvoudig, maar mannen hoeven niet zoveel toeters en bellen. Wat grappige elementjes en je hebt al snel een stoere kaart.


Als laatste een boeken plank gemaakt. Ook weer eenvoudig door diverse strookjes papier te snijden, en deze weer in stukjes te knippen. Her en der teken je wat versiering, alsog het een echt boek is. 


Bril is van Sugar Pea, een super leuke set met bij passende stempels.
Zo zie je maar, weinig middelen en je hebt in een hand omdraai leuke mannenkaarten.

Gezellig dat je weer langs komt op DEEday, en leuk als je een berichtje achter laat.

Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Cornelie! Leuke mannenkaart-ideeën. Die met de boeken vind ik helemaal het einde, ik ben een fervent lezer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een inspirerend blogbericht! Ik had het ideetje van de boekenplank al gezien bij Linda. Maar ik vind alle drie de kaarten erg leuk! Die met het snorretje is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaarten, die zijn toch altijd lastig te maken.
    Dat brilletje is leuk, mijn vriend is opticien. Die zou dat erg leuk vinden op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het waren heel inspirerende kaarten tijdens de workshop, leuk om ze hier op het blog weer terug te zien :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, zag al van alles voorbij komen bij Linda en haar moeder. Die erg genoten hebben van de workshop, je kaartjes zijn dan ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf en stoer, love them!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf om te zien!! Ik vind mannenkaarten lastig; dit moest ik wel even pinnen:)

    BeantwoordenVerwijderen