donderdag 2 februari 2017

Hip hip hooray!


Hé hallo, 

Leuk dat je weer langskomt op DEEday!
Ik heb een kaartje voor je, waarbij ik weer gebruik heb gemaakt van spulletjes van de Every Dee color kit, in combinatie met eigen materiaal en stempels.


Als eerste heb ik met pasta een achtergrondje gemaakt. Daarvoor heb ik een stencil van Tim Holz gebruikt. Deze heb ik deels afgeplakt, zodat er alleen een rand ontstond.
Een strookje papier uit de Color Kit gekozen en maar een heel klein randje gebruikt.


Van een stempel uit eigen voorraad heb ik een shaker gedeelte gemaakt, met natuurlijk shaker materiaal van 'Every Dee Creative Stuff'. Zoveel mooie kleurtjes!
Allerlei verschillende stempels rondom afgedrukt, spetters, sterretjes, en een zig zag steekje...
De tekst op zwart geëmbosst,  Nuvo Pearl Drops en nog een paar stickertjes uit de ColorKit erbij, en je hebt een leuke verjaardags kaart voor een jongen!

Lekker mix and matchen, heerlijk!

Gezellige dag voor iedereen!!

Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Ik vind dit soort kaartjes toch wel echt jouw specialiteit :) lekker combineren en smeren en plakken... top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt weer een topper! Je hebt alles zo goed gecombineerd. Je omschrijft het alsof het heel eenvoudig is, maar je hebt er echt talent voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf hoe je alles hebt opgebouwd en gecombineerd! Heel mooi is 'ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf! Mooie combi van kleuren en materialen. groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik schrijf dat ik deze heb gepind dan weet je het denk ik wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik loop natuurlijk weer hopeloos achter met bloghoppen waardoor ik dit kaartje nog helemaal niet gezien had... Supergaaf gedaan!! Het effect van de pasta is prachtig en er gebeurd heel veel maar het past allemaal perfect bij elkaar waardoor het toch één geheel blijft. Echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen