dinsdag 14 maart 2017

SED Lift Layout

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Als abonnee van Scrap EveryDEE ontvang je elke maand een nieuwsbrief.
In de eerste nieuwsbrief van het actuele SED pakket stond de lift layout, die Cornelie heeft gekozen.

De pagina is van Julie Wells.


En wij van het DeeTee zijn ook aan de slag gegaan met het fleurige voorbeeld.


Mijn LO is heel rustig gehouden. CAS past het beste bij mij (-;
Niet veel frutsels, mag best.
De kleur van het t-shirt past perfect bij het roze van het papier.
Mijn donker vestje liet ik terugkomen door er zwarte accentjes aan toe te voegen in de vorm van tekst en een strikje Hemp Cord.

Als jij scrapt volgens een schets of lift, geef je dan geheel je eigen draai aan je pagina of vind je het fijn om zo precies mogelijk te liften?

Ik wens je een fijne DEEnsdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen