donderdag 9 maart 2017

Uitwerking schets SE

Hé hallo!

Leuk dat jullie er weer zijn op DEEday. Dit keer geen kaart, maar een LayOut die ik maakte als voorbeeld voor de Scrap EveryDEE. Hopelijk vinden jullie dat ook leuk om af en toe te zien.
Dit keer mocht ik de schets bedenken, en daar heb ik deze uitwerking mee gemaakt.


Zomers maak ik altijd foto's van de tuin. 
Zo ook deze prachtige Clematis. De kleuren passen zo mooi bij het papier!
Het kleine polaroid fotootje is gewoon een gedeelte uit een andere foto van verderaf genomen. Net als de kleine cirkels.


Dit is de schets. Ben jij hier al mee aan de slag gegaan als je de SED ook ontvangt?
We zouden het leuk vinden om je uitwerking te zien op de Facebook pagina!


De tekst 'Clematis' heb ik zelf uitgesneden uit Foam!




Strookjes, randjes stempels en veel wit. Ik hou ervan ;-)
Judith had dinsdag haar uitwerking al op het blog geplaatst, leuk toch al die verschillende uitwerkingen! Daarom zijn we zo benieuwd naar de jouwe!

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Gaaf, Cornelie! Heel erg mooi! Goede inspiratie voor de workshop in april :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om in te lijsten; wat een juweel! Toen ik de foto had vergroot zag je die drie kleine fotootjes aan de zijkant nog beter. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Krijg helemaal zin in de zomer van deze layout, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen