donderdag 13 april 2017

Concord & 9th 2

Hé hallo!

Leuk dat je weer langskomt op DEEday! Vandaag weer een tweetal kaarten met de materialen van Concord & 9th. Echt mooi allemaal!


Deze blaadjes stansen ook, op zoveel manieren te gebruiken!
Ik heb hier verschillende kleuren gebruikt. Achtergrond met waterverf gemaakt, en een mooi dessin papiertje uit de voorraad welke qua kleur weer mooi matchte.
M'n eyelets pak ik de laatste tijd ook weer vaker. Echt weer zo'n vergeten dingetje. Dus hup, gebuiken die boel, best leuk detail zo.


De blaadjes zijn ook goed te combineren met deze prachtige stempel, wauw, zó mooi! Op de achtergrond weer een dessinpapiertje, wat ik er mooi bij vond passen.
Echt goed op de foto zie je het niet, maar ik heb het blad bewerkt met diverse kleurtjes glitter. Ook al best lang in mijn voorraad, en ook dit dus gebruiken!!


Net als de brads, echt een zwak voor, en ook hier weer een leuk detail, vind ik dan ;-)
Je begrijpt het al, de spullen die ik heb dus gebruiken, en prima te combineren met het nieuwe!
Hoe gaat dat met jou en je verzamelde knutselspulletjes?
Gister had ik het hier ook al over op mijn blog. ' Use your stuff' Nieuwsgierig? Klik hier!

Voor later, alvast een gezellig Paasweekend!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan...love dit merk!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een gave kaartjes, alles klopt!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Mooi die blaadjes-stansen! En heel goed weer oude spulletjes gebruikt :). Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Cornelie! Deze stanzen zijn inderdaad heel mooi en veelzijdig. Ik gebruik ook regelmatig iets uit mijn voorraad 'oude' spulletjes maar ja, nieuwe spullen zijn ook vaak zo onweerstaanbaar!

    BeantwoordenVerwijderen