donderdag 4 mei 2017

Doodlebug 'Cream & Sugar'

Hé hallo,
 leuk dat je weer even langswipt op DEEday!

Vandaag een kaartje met het superleuke merk Doodlebug! Altijd leuke spulletjes en heerlijke kleurtjes. Ik viel dan ook als een blok voor het blokje van 'Cream & Sugar'.


Drie verschillende papiertjes uit de paperpad gebruikt. Het leuke label is van My Favorite Things!
Tekst komt van een set van Your next Stamp. Het onderste randje heb ik gemaakt met een border stans ook van My Favorite Things.


Kijk nou eens wat een heerlijke papiertjes en kleurtjes! 
Dus nog een kaartje gemaakt.


Leuke spulletjes ernaast om te combineren...


Sprinkles...


...en wat dacht je van dat leuke rolletje washi tape!



Genoeg om weer toffe kaartjes mee te maken.

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Super! Ik snap helemaal waarom je hiervoor gevallen bent, ik neig zelf ook naar vallen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit papier zat in één van mijn cardkits en ik heb het bijna tot op het laatste snippertje op gemaakt. Het glazuur springt van je tanden zo zoet is het, maar ach daar wordt ik blij van!! Net als van deze kaartjes... heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes; ik vind die koffiebekers op je eerste kaart geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen