vrijdag 12 mei 2017

Moederdag - Cadeaubon verpakken met de fuse

Goedemorgen!

Mijn eerste moederdag komt eraan: zo bijzonder! Ik ben heel benieuwd of Jennifer nog iets leuks heeft geknutseld ;) Moederdag is ook een dag waarop ik mijn eigen moeder en schoonmoeder graag in het zonnetje zet. Ze zijn mijn rotsen in de branding!

Vandaag wil ik jullie graag laten zien dat je met de Fuse (ja, weet je nog?) een cadeaubon heel feestelijk en persoonlijk in kunt pakken.



Ik heb mijn fuseable papers en embellishments erbij gepakt voor een leuk detail... de tekst komt uit een heel leuk ephemera setje van Fancy Pants (ook leuk voor scrappen!)


En de pocket kun je vullen met EveryDEE sequins en EveryDEE shakermix


Fotootje erbij voor een persoonlijke touch!

En klaar is kees!

Eén nadeel: moeders moeten de creatie wel 'stuk maken' om de bon te gebruiken :) maar misschien verzinnen jullie daar wel een heel creatieve oplossing voor!



3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf om op deze manier een cadeaubon te geven (en te krijgen ;-) En ja, Jennifer knutselt vast iets leuks voor je.. in haar luier! Ha ha, hele fijne moederdag vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee, of je een beetje creatieve man hebt, maar die zal Jennifer vast helpen en ander de oma?
    Als de bon ingeleverd wordt, die er super uit ziet, kan Miranda met een spuitje en injectienaald in het plastic prikken en wat inkt over het bedrag spuiten. Dan is de bon vast niet meer geldig en hoeft de mooie foto niet kapot.... Hahaha, ik leg het 'probleem' gewoon terug!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk om zo een bon te geven! Moet de fuse tool toch ook echt meer gaan gebruiken. Je zou er een extra laag plastic achter kunnen fusen, die je aan een kant open laat. Dan blijft de foto van Jennifer in het dichte deel en schuif je de bon in de tweede laag, waar 1 kant open is.

    BeantwoordenVerwijderen