zaterdag 6 mei 2017

National Scrapbook Day? - Wij vieren mee!

Hoi,

In Amerika vieren ze vandaag een feestje: National Scrapbook Day. Maar Bij Oma Dee viert gewoon lekker mee! Het Dee Tee is aan de slag gegaan met een layout. Veel variatie, zo leuk!


Nadine: "Ik heb al mijn EveryDee Stamps erbij gepakt en ben gaan stempelen. Rood en zwart en wit vind ik altijd een fijne combinatie. Verschillende woordjes vormen de titel van deze pagina. En met de vlaggetjes heb ik een paar patroontjes en strikjes gemaakt. Zonder al te veel spullen heb je zo toch snel een leuke layout!"



Cornelie: "Ik heb een foto uitgezocht die ik al heel lang wilde scrappen. Alweer heel wat jaartjes geleden, maar echt een favoriete foto met mooie herinneringen aan een midweekje Ameland. De scrapset van Echo Park gebruikt, want deze paste er natuurlijk erg mooi bij! Daar heb ik meerdere dingen uit het papier geknipt. Daarnaast wat gestempeld. De wolken gemaakt met stempels van verf strepen, kan ook! Een foto, weinig middelen, en je hebt een leuke herinnering!"



Judith: "Ook ik heb met EveryDee Stamps gewerkt: Scrap EveryDEE #1 en #2.
De ampersand past perfect in de Stitched Circle Stax Die-namics en "lief, origineel, uniek" passen op de Fishtail Banner Die-namics.
Het designpapier is van Elle's Studio, ik blijf de Sunny Days lijn zo leuk vinden
Drie XXX gestempeld (hoe toepasselijk (-;) en Enamel Shapes van WeR Memory Keepers geplakt."


En omdat het vandaag (inter)National Scrapbook Day is, hebben we ook een leuke kortingsactie voor je. Je krijgt namelijk maar liefst 20% korting op alle artikelen van EveryDee. En dat geldt dus niet alleen voor de stempels, maar ook voor de sequins en de shakermix! De kortingscode voor deze geweldige actie is everydee.

Fijn weekend!

Groetjes,
Nadine, Cornelie, Judith en Miranda





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en verschillende lay-outs! Mooi gedaan, dames!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave Lay-Outs! Ik scrap zelf niet maar vind het altijd geweldig om dit te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alle lo's prachtig
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's zijn er gebruikt. Mooi gemaakt,dames!!

    BeantwoordenVerwijderen