donderdag 8 juni 2017

Babykaartjesmet Pebbles.

Hé hallo, 

wat leuk dat je weer langs komt op de DEEday!

Een drietal kaartjes gemaakt met een paperpad van Pebbles. Deze heb ik alweer een poosje in huis, maar het kwam er nog niet van om er wat mee te maken. Afgelopen Pinkster weekend had ik daar heerlijk de tijd voor!
Het eerste kaartje combineerde ik met de stempelset 'Upon a Star' van Lawn Fawn. Zóoooo schattig deze set!


In het papier blokje zit een vel met allemaal leuke kleine plaatjes, waaronder deze tekst en zo moest ik gelijk aan deze set van Lawn Fawn denken. Leuke combi!
Een hemel gesponst met Distress inktjes.  Sterren hemel gestempeld met goud kleurige inkt.
Afbeelding gekleurd met Copics gekleurd. Afbeeldingen gestempeld op DCP papier, werkt fijn in combinatie met Copics!


Deze tweede kaart was het uitgangspunt het tabblad. Deze lag nog op mijn bureau en daar wilde ik wat mee maken. Als tweede het plaatje met de ooievaar en zo pakte ik al snel het achtergond papiertje erbij. De rest volgde vanzelf...


Ook nog een meisjes variant wilde ik maken. Dit schattige ingebakerde konijntje wilde ik graag gebruiken. Diverse paneeltjes gesneden. Achtergrondje, bloemetje, touwtje. Deze was zo klaar ;-)

Baby kaartjes blijf ik zó leuk vinden om te maken!
Een heerlijk blokje met allemaal mooie papiertjes. Daar word ik nou zo blij van!

Leuk als je weer even langs wipte. Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes, stuk voor stuk. Het stempelsetje van Lawn Fawn is echt zo gaaf, ik geniet hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke, lieve kaartjes. De bovenste is mijn favoriet, zo leuk gecombineerd met die stempels...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zó leuk allemaal! Het stempelsetje van Lawn Fawn kon ik tot nu nog laten liggen omdat ik niet kan inkleuren ... maar ik vind het toch schattig!
    Ook de twee andere babykaartjes zijn enig. Daar ben jij toch zo goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig allemaal, Cornelie! Wat een leuke papiertjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen