donderdag 1 juni 2017

Concord &9th

Hé hallo,

Paar weken geleden was er weer een nieuwe releae van Concord & 9th. Deze releases zijn niet heel groot. Iedere keer een aantal producten. Deze keer viel mij de set 'All about you' op. Een zeer veelzijdige set die ik vaak zal gaan gebruiken denk ik zomaar.
Ik heb deze bij de eerste kaart gecombineerd met de set 'You are enough', waarmee ik de achtergrond heb gestempeld. Eerst inkt aanbrengen, dan sprayen met water en dan pas afdrukken. Daarna heb ik de zwarte lijnen gestempeld.


Als je 'YOU' uitstanst hou je vanzelf 'restjes' over. Deze restjes zijn prima te gebuiken voor nóg een kaart. Deze heb ik Clean & simple gehouden. Toch iets meer mijn ding!


De stik steekjes komt van een wat oudere set van Bo Bunny.


Bloemetje wilde ik eerst bij de eerste kaart gebruiken, maar dat werd te druk. Bij deze kaart vind ik het wel leuk. Bloemetje van Vellum en een brad uit voorraad.
Tekst is van Sugar Pea en 'for' is een gedeelte van een andere set die ik heb.
Mix and Match!

Deze set is op het moment al uitverkocht, maar als je Miranda even mailt, zorgt zij voor de rest!

Fijne dag allemaal en leuk dat jullie weer langs kwamen op DEEday!

Groetjes Cornelie

3 opmerkingen:

  1. Mooi al dat blauw bij elkaar, leuke vorm ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, mooie kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf en ik vind ze allebei prachtig. Ik moest even zoeken naar de stiksteekjes, maar heb ze gevonden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen