dinsdag 11 juli 2017

Inspiratie DEEnsdag: Elle's Studio

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Leuk dat je weer komt kijken!

Misschien heb je het al eerder gelezen dat de serie Sunny Days van Elle's Studio één van mijn favoriete (scrapbook)lijnen is?

Het maken van een layout met de frisse kleuren van de vrolijke design papieren is dan ook zo leuk om te doen.



De bovenste foto had ik gemaakt nog voor ik de sterretjes van Gossamer Blue had opgeplakt...
Hieronder een close up, zodat je een kleine indruk krijgt van de plekken op de layout, die ik alsnog voorzien heb van deze schattige enamel sterren.


You are my Sunshine is een acrylic - oh, wat vind ik deze leuk! =)

Design papier:

en design papier uit de 6x6 paperpad collectie
MFT Tag Stax Stitched Die-namics



Heb jij een favoriete (scrap-) lijn?

Ik wens je een SUNNY DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

2 opmerkingen: