dinsdag 12 september 2017

Little Gifts

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Met mijn Envelope Punch Board heb ik een paar kleine cadeautjes gemaakt.
My Favorite Things heeft naast de geweldige stansen ook design papier in het assortiment.
Voor de mini presentjes gebruikte ik Party Patterns.


Dat deze doosjes echt niet groot zijn, zie je hier in vergelijk met de inkt kubussen van Lawn Fawn en Reverse Confetti.


Just For You is van Lawn Fawn,
stempel set Just For You
Cirkel van MFT

Inkt:

Ik wens je een fijne DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk, Judith!
    Waar heb je die kleine Rittersports vandaan?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer schattig uit en inderdaad, waar komen die schattige snoepjes vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Heerlijk die kleurtjes en die chocolaatjes zijn ook al zo leuk. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mini chocolaatjes heb ik in mijn vakantie gevonden in een supermarkt in Duitsland... (-;

    BeantwoordenVerwijderen