vrijdag 27 oktober 2017

DEE in the life 2017: de dag van Miranda

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gezien op Instagram, heb ik op 6 oktober ook foto's gemaakt van mijn DEE in the life. Nou, dat was een hectisch dagje. De winkel moest opgeruimd worden en klaargemaakt voor de workshop de andere dag, er moesten boodschappen worden gedaan voor de workshop, MFT kwam binnen en ik had mijn dochter beloofd dat we zouden gaan shoppen in Hoofddorp. En dan heb ik het nog niet eens over alle klusjes die ik tussendoor ook nog even heb gedaan. Kortom....ik was helemaal op aan het einde van de dag, maar alles is gelukt!


En maak daar dan maar eens een leuke layout van. Ik ben eigenlijk helemaal geen scrapper, dus dat is dan best een uitdaging. Ik had een layout gevonden die ik leuk vond als uitgangspunt, maar mijn layout is uiteindelijk natuurlijk helemaal anders geworden haha. 

Dit is het voorbeeld


En dit is mijn uitwerking. Zoek de verschillen :-))

Niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had, maar wat maakt het uit...in het creatieve proces is alles toegestaan hihi.

Fijn weekend!

Miranda

7 opmerkingen:

  1. Vet leuk zo'n dag op 1 pagina. Ziet er tof uit Miran!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk Miranda. Gaaf zo met die cirkels en dan ook nog de hele dag op 1 vel...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, wat een gave uitwerking! Ik denk dat mijn foto's even moeten wachten op een heeele regenachtige zondag of de kerstvakantie, hihi
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie ik vind hem te gek geworden! Heel leuk hoe je dat op een pagina hebt verwerkt. Trots op je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal te gek jouw pagina, het pakt altijd anders uit dan een LO die je gaaf vind......ook geslaagd
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist leuk als je tijdens het liften helemaal in de flow komt en helemaal je eigen ding gaat doen. Gebeurt mij bijna altijd daarom vind ik het juist zo moeilijk om iets na te maken. Ik vind je layout helemaal leuk en een prachtige herinnering aan een 'gewone' dag ik je leven zoals dat nu is. Top!!

    BeantwoordenVerwijderen