zondag 29 oktober 2017

DEE in the life 2017 | Nadine




Die bewuste vrijdag 6 oktober liep iets anders dan gepland... Jennifer werd 's nachts ziek en had twee keer haar en ons bed ondergespuugd. Toen ik wakker werd, lag er dus een berg wasgoed op me te wachten. That's a mom's life zullen we maar zeggen. Ook al liep de dag anders, ik heb toch geprobeerd het aantal foto's te nemen dat ik vooraf had bedacht.

Ik wilde graag een shakerpocket in mijn pagina maken. Daarom heb ik op de eerste pagina een cirkel uit het papier gesneden. In de cirkel heb ik shakermateriaal gestopt en zo schijnt de family selfie op de volgende pagina leuk door. In een rondje fusen is overigens nog niet zo simpel ;) Het effect vind ik wel erg leuk.



Ook een openklappagina heb ik in mijn pagina verwerkt. Op de voorkant heb ik een hele foto geplakt en aan de binnenkant het verhaal wat bij dat moment hoort...


Hoewel het geen al te fijne dag was - ziek zijn is nu eenmaal stom - heb ik toch ook dankbare momenten op zo'n dag. Die heb ik dan ook genoteerd. Een bijpassende stempel erbij...




 Voor elk fotomoment heb ik eenzelfde kaartje gemaakt met de tijd en een notitie. Lekker strak. 
En zoals je hieronder kunt zien, ziet het geheel er in mijn boek een beetje uit... een leuke aanvulling op mijn jaarboek! 



Morgen laat Judith haar DEE in the life uitwerking zien en dan zijn we rond. We zijn natuurlijk reuze benieuwd naar jullie creaties. En wie weet organiseren we het volgend jaar nogmaals. Ik vond de uitwerking van Miranda op 1 pagina namelijk ook een leuk idee, of een heel mini album, zoals Cornelie... Anyway we zien wel. Ik heb er lol in gehad ;)


4 opmerkingen:

  1. super gaaf, leuk met de kaartjes, echt Nadine pagina, complimenten
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te horen had jij ook een hectische dag 😉 Maar je pagina’s zijn wel superleuk 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi. Doet me denken aan dia's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, mooi in zwart/wit met goud!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen